Ганнопільська громада
Хмельницька область, Славутський район

Новини громади

Дата: від до Скинути

ГАННОПІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НАГАДУЄ1 січня — старт кампанії декларування-2021!

ГАННОПІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НАГАДУЄ1 січня — старт кампанії декларування-2021!

 1 січня 2021 року розпочинається щорічна кампанія декларування, яка триватиме до 31 березня 2021 року. Нагадуємо, як можливо отримати роз’яснення для заповнення декларації: Зверніться до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій установі за консультацією. Їхні контакти можливо знайти за посиланням на мапі, яку розробили для вас у 2020 році: https://nazk.gov.ua/.../1-sichnya-start-kampaniyi.../ ?? Зателефонуйте до Контакт-центру, створеного у 2020 році: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00. Ознайомтеся з роз’ясненнями щодо заповнення декларацій у нашій базі знань за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/. Працює зручний пошук за ключовим словом. Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому сайті: https://bit.ly/38H1zME. Нагадуємо, що через набуття чинності закону, який частково відновлює повноваження НАЗК, ви знову можете подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді в Реєстрі декларацій. Ми також працюємо над подальшим спрощенням декларування у 2021 році та готуємо для вас нові довідкові матеріали, які стануть у нагоді під час заповнення декларацій. Щоби найпершими отримувати інформацію про нові сервіси, підписуйтеся на оновлення на нашому сайті (https://nazk.gov.ua/) та наш Telegram-канал (https://t.me/NAZK_gov_ua).

10:26 14.01.2021

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей, сім’ї та молоді Ганнопільської сільської ради.

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей, сім’ї та молоді Ганнопільської сільської ради.

Ганнопільська сільська рада Славутського району Хмельницької області відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, розпорядження сільського голови №3/2021-р/к від 12.01.202 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей, сім’ї та молоді Ганнопільської сільської ради», з метою забезпечення конституційного права рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей, сім’ї та молоді Ганнопільської сільської ради. Місце проведення: с.Ганнопіль, вул.Миру,4 Ганнопільська сільська рада. Дата проведення: 15.02. 2021 р. о 10:00 год. Вимоги до кандидатів: • Громадянство України; • вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; • стаж роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року; • знання діючого законодавства України професійного спрямування; • вільне володіння державною мовою; • упевнений користувач ПК. Для участі у конкурсі мають бути подані такі документи: - заяву про участь в конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби в органах місцевого самоврядування; - заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками; - дві фотокартки розміром 4х6 см; - копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку; - копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України; - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Дата проведення: 15.02. 2021 р. о 10:00 год. Місце проведення: с.Ганнопіль, вул.Миру,4 Ганнопільська сільська рада. Термін прийняття документів впродовж 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

09:22 14.01.2021

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

За повідомленням Хмельницького обласного центру з гідрометеорології, внаслідок вторгнення холодних арктичних повітряних мас, 15-18 січня на Хмельниччині очікується значне зниження температури повітря: 15 січня протягом доби до 9-14 морозу 16-18 січня подальше зниження температури вночі до 15-20, вдень до 11-16° морозу. Середньобова температура повітря знизиться в середньому на 8-13 градусів в порівнянні з сьогоднішнім днем. Такі погодні умови в поєднанні з невеликим сніговим покривом, (очікується переважно невеликий сніг), можуть призвести до пошкодження озимих культур, молодих плодових дерев, а також негативно вплинути на роботу об'єктів соціальної інфраструктури. Тож одягайтеся тепліше та бережіть себе!

08:38 14.01.2021

Порядок та підстави встановлення факту родинних відносин

Порядок та підстави встановлення факту родинних відносин

 Родинні відносини (споріднення)- кровний зв'язок між людьми, з наявністю якого закон пов'язує виникнення, зміну чи припинення прав та обов'язків. Правове значення має як пряме споріднення так і не пряме (бокове), коли родинні зв'язки виникають за наявності спільного пращура (родоначальника). Стосунки між подружжям не є родинними. Встановлення факту родинних відносин здійснюється судом в порядку окремого провадження. Суд вправі розглядати справи про встановлення родинних відносин, коли цей факт безпосередньо породжує юридичні наслідки для заявника, а саме право на спадщину, право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника, одержання компенсації тощо. Суд не може відмовити в розгляді заяви про встановлення факту родинних відносин з мотивів, що заявник може вирішити це питання шляхом встановлення неправильності запису в актах цивільного стану (пункт 1 частини першої статті 315 ЦПК України, пункт 7 постанови Пленуму Верховного суду України від 31 березня 1995 року № 5 «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення»). Заява фізичної особи про встановлення факту родинних відносин, подається до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду за місцем її проживання. Підсудність справ за заявою громадянина України, який проживає за її межами, про встановлення факту, що має юридичне значення, визначається за його клопотанням ухвалою судді Верховного Суду України. Справи окремого провадження суд розглядає за участю заявника і заінтересованих осіб. Заявниками у справі про встановлення факту родинних відносин можуть бути: • спадкоємці померлої особи, які мають право на спадщину як за законом, так і за заповітом і для яких у зв’язку із встановленням факту родинних відносин мають настати певні юридичні наслідки; • особи, які мають право на пенсію у зв’язку із втратою годувальника і яким органи пенсійного фонду відмовили в її призначенні через відсутність доказів, що підтверджують родинні відносини; • інші особи, якщо встановлення такого факту тягне виникнення юридичних наслідків для цих осіб; • прокурор у порядку статей 56,57 Цивільного кодексу України Водночас справи про встановлення факту родинних відносин з метою одержання спадщини не можуть розглядатися судами, якщо заявник усунений від права на спадкування. Разом із заявниками у справі про встановлення факту родинних відносин можуть брати участь і заінтересовані особи з метою захисту своїх інтересів або інтересів держави. Заінтересованими особами у справах про встановлення факту родинних відносин залежно від мети встановлення цього факту можуть бути й інші особи, які мають право на спадщину (брати, сестри, онуки, особи, на користь яких складено заповіт, усиновлені, територіальна громада за відсутності інших спадкоємців за законом і заповітом). За подання заяви особа сплачує судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, передбаченому підпункт 4 пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір». (420,40 грн. на 2020 рік) Заява про встановлення факту родинних відносин повинна відповідати як загальним правилам щодо змісту і форми позовної заяви, встановленим ст.175 Цивільного кодексу України, так і вимогам щодо її змісту, передбаченим ст. 318 Цивільного кодексу України. Згідно із ст 318 ЦПК Україниу заяві повинно бути зазначено: • який факт заявник просить встановити та з якою метою; • причини неможливості одержання або відновлення документів, що посвідчують цей факт; • докази, що підтверджують факт. До заяви додаються докази, що підтверджують викладені в заяві обставини, і довідка про неможливість відновлення втрачених документів. До заяви про встановлення факту родинних відносин можуть додаватися такі документи та докази: 1. докази, які підтверджують наявність цього юридичного факту (акти, анкети, автобіографії, листівки, сімейні фотографії, листи ділового та особистого характеру, особові справи, рішення судів, ордери на вселення, обмінні ордери, погосподарські книги, виписки з домових книг та інші документи, які у собі містять відомості про родинні відносини осіб); 2. довідки органів реєстрації актів цивільного стану про неможливість поновлення втрачених записів, внесення змін і доповнень, виправлень у записи актів цивільного стану; 3. пояснення свідків, яким достовірно відомо про взаємовідносини померлого із заявником. Суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо з заяви про встановлення факту, що має юридичне значення, вбачається спір про право, а якщо спір про право буде виявлений під час розгляду справи, - залишає заяву без розгляду. Наприклад, для розгляду в порядку окремого провадження не може бути прийнята заява про встановлення факту родинних відносин, якщо заявник порушує справу з метою підтвердити в наступному своє право на жиле приміщення або на обмін жилого приміщення. У разі відмови в задоволенні вимог про визнання права на жилу площу або на обмін жилого приміщення, заінтересована особа має право звернутись до суду з відповідним позовом.

15:39 13.01.2021

Процес поновлення пропущеного строку для прийняття спадщини

Процес поновлення пропущеного строку для прийняття спадщини

 Протягом 6 місяців з дня смерті родича особи, які вважають себе його спадкоємцями заявляють своє право на спадщину. Заява про прийняття спадщини (або про відмову від прийняття, якщо було прийнято таке рішення) подається нотаріусу за останнім місцем проживання померлого. Часто трапляється випадки коли спадкоємець протягом встановленого строку не подав заяву про прийняття спадщини, тоді він вважається таким, що не прийняв її. У разі пропущення шестимісячного строку для прийняття спадщини, може бути встановлено додатковий строк для її прийняття з наступних підстав: • за письмовою згодою спадкоємців, які прийняли спадщину; • на підставі судового рішення про встановлення додаткового строку, достатнього для подання ним заяви про прийняття спадщини. Звертаючись до суду спадкоємець, який пропустив строк для прийняття спадщини має надати докази, які вкажуть на поважність причин пропуску строку. Поважними причинами пропуску строку для прийняття спадщини вважаються причини, пов’язані з об’єктивними, непереборними, істотними труднощами для спадкоємця на вчинення дій для прийняття спадщини, до таких причин можна віднести: -тривала хвороба спадкоємців; • перебування спадкоємця тривалий час за межами України; • відбування покарання в місцях позбавлення волі; • перебування на строковій військовій службі в Збройних Силах України; • необізнаність спадкоємця про наявність заповіту • велика відстань між місцем постійного проживання спадкоємців і місцем знаходження спадкового майна; • складні умови праці, які, зокрема, пов`язані з тривалими відрядженнями, в тому числі закордонними; Дані обставини можна підтвердити довідками з медичних установ про стан здоров'я та проходження курсу лікування, довідками про перебування особи у відрядженні чи за межами України, інші довідки, акти, листування, що містять відомості про обставини, які перешкоджали зверненню спадкоємця до нотаріальної контори у встановлені строки. Не можуть бути визнані поважними такі причини пропуску строку для подання заяви про прийняття спадщини як: • необізнаність особи про наявність спадкового майна; • юридична необізнаність позивача щодо строку та порядку прийняття спадщини; • похилий вік; • непрацездатність; • встановлення судом факту, що має юридичне значення для прийняття спадщини (наприклад, встановлення факту проживання однією сім'єю); • невизначеність між спадкоємцями хто буде приймати спадщину; • відсутність коштів для проїзду до місця відкриття спадщини; • несприятливі погодні умови. Для подання заяви про визначення додаткового строку для прийняття спадщини позивач має сплатити судовий збір, який складає 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Визначаючи спадкоємцеві додатковий строк для подання заяви про прийняття спадщини, суд не буде вирішувати питання про визнання за ним права на спадщину. Після визначення додаткового строку для прийняття спадщини спадкоємець має право прийняти спадщину в порядку, установленому статтею 1269 Цивільного Кодексу України звернувшись в нотаріальну контору, після чого він будете вважається таким, що прийняв спадщину. Також У резолютивній частині рішення суд повинен вказати відповідно певний період часу з моменту набрання судовим рішенням законної сили, протягом якого спадкоємець може подати заяву про прийняття спадщини, а не конкретну календарну дату, до якої можна подати заяву про прийняття спадщини. Додатковий строк, достатній для подання заяви про прийняття спадщини, не може перевищувати шестимісячного строку, встановленого статтею 1270 Цивільного Кодексу України для прийняття спадщини. Повторне визначення судом додаткового строку для подання заяви про прийняття спадщини одним і тим же спадкоємцем законодавством не передбачено.

15:37 13.01.2021

СТАРИЙ НОВИЙ РІК ТРАДИЦІЙНО СВЯТКУЮТЬ В НІЧ З 13 НА 14 СІЧНЯ, ТОДІ Ж І ЗАВЕДЕНО ЩЕДРУВАТИ. ЦЕ НЕЗВИЧАЙНЕ СВЯТО, І ВИНИКЛО ВОНО В РЕЗУЛЬТАТІ ЗМІНИ ЛІТОЧИСЛЕННЯ.

СТАРИЙ НОВИЙ РІК ТРАДИЦІЙНО СВЯТКУЮТЬ В НІЧ З 13 НА 14 СІЧНЯ, ТОДІ Ж І ЗАВЕДЕНО ЩЕДРУВАТИ. ЦЕ НЕЗВИЧАЙНЕ СВЯТО, І ВИНИКЛО ВОНО В РЕЗУЛЬТАТІ ЗМІНИ ЛІТОЧИСЛЕННЯ.

 Це свято – ще один чудовий привід зібратися за родинним столом, поспілкуватися, попросити один в одного вибачення за образи і загадати бажання, щоб відгородитися від всіляких негараздів. Дорогі земляки! Прийміть найщиріші вітання зі Старим Новим роком та днем Святого Василя! Віншую вам, щоб у Старий Новий рік рясно засіялось у ваших оселях і родинах на щастя – долю, радість і мир, міцне здоров`я, благодать і процвітання. Візьміть у Новий рік мрію і успішно подорожуйте з нею щодня з гарним настроєм під мирним небом. Аби сіялось – родилося на добро нашому краю та всій Україні! Щедрого вам засівання, щедрування та усіх земних благ. З повагою, голова Ганнопільської громади Маргарита МЕДВЕДЮК

10:12 13.01.2021

ЯК ОТРИМАТИ ІНСУЛІН ПАЦІЄНТАМ,ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ІНСУЛІНОТЕРАПІЇ.

ЯК ОТРИМАТИ ІНСУЛІН ПАЦІЄНТАМ,ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ІНСУЛІНОТЕРАПІЇ.

 Шановні жителі Ганнопільської громади, це оголошення стосується тих, хто хворіє на цукровий діабет. З січня 2021 року Ганнопільською сільською радою заключено договір на відпуск препаратів інсуліну з ТОВ « Гама – Фарм» м. Хмельницький. Відпуск інсуліну буде проводитись в АПТЕЦІ №5, яка знаходиться в місті Славута, вулиця Козацька,3. За інформацією , можна звернутись за номером телефона 7-21-93. БАЖАЄМО ЗДОРОВ»Я!

10:05 13.01.2021

Щодо спрощення порядку надання житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

Щодо спрощення порядку надання житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

У грудні 2020 року прийнято кілька рішень щодо спрощення порядку надання житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. ????Субсидію можуть отримувати домогосподарства, де є особи, що офіційно працюють у країнах, з якими Україною не укладено договорів про соціальне забезпечення, або перебувають за кордоном у період догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; ????Надано право на отримання житлової субсидії особам, які набули право власності на житло протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії, та тим, хто не має доходів і відповідно до законодавства звільнені від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (до того житлова субсидія їм могла призначатися лише за рішенням комісії); ???? При встановленні права осіб на отримання житлової субсидії урахування перевищення граничної величини відбуватиметься не за показниками опалюваної площі житлового приміщення, а його загальної площі; ????Розширено перелік каналів інформаційної взаємодії між АТ «Ощадбанк» та одержувачами пільг і житлових субсидій шляхом використання месенджерів. Детальніше ???? https://bit.ly/38C8b05

10:05 13.01.2021

ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ

ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ

Українці, які раніше не користувалися субсидіями, сьогодні мають можливість подати відповідну заявку, не виходячи з дому. Зробити це досить просто — на сайті Міністерства соціальної політики. Покрокова інструкція є за посиланням ?? https://www.msp.gov.ua/news/17660.html Подати заявку на оформлення субсидії також можна, звернувшись особисто до посадової особи територіальної громади, ЦНАПу чи органу соціального захисту населення у містах обласного значення. Або заповнивши заяву і декларацію та відправивши їх поштою до органу соціального захисту населення. Уряд прагне зробити державні послуги максимально доступними для кожного українця, тож постійно працює над спрощенням цієї процедури. Зокрема було полегшено оформлення субсидії для осіб, які отримують допомогу по частковому безробіттю у зв’язку із запровадженням карантину. Також із березня 2020 року діє автоматичне перепризначення субсидії на наступні періоди. І на цей опалювальний сезон субсидію в автоматичному режимі було перепризначено для понад 2,7 млн домогосподарств. Крім того, минулого місяця ми ухвалили кілька рішень, які значно розширили коло отримувачів субсидії. Захист найбільш вразливих груп населення залишається важливим завданням на порядку денному діяльності нашого Уряду.

15:33 12.01.2021

Голови громад Хмельниччини проти підвищення тарифів на комунальні послуги

Голови громад Хмельниччини проти підвищення тарифів на комунальні послуги

 Сьогодні під головуванням міського голови Славути, голови Хмельницького регіонального відділення Асоціації міст України Василя Сидора відбулося онлайн-засідання голів громад-членів АМУ в Хмельницькій області. Під час зібрання обговорили найактуальніше питання – підвищення тарифів на газ та електроенергію. У своєму зверненні Василь Сидор наголосив, що непомірне підвищення тарифів потягне за собою зростання цін на продукти харчування, товари повсякденного вжитку, ліки тощо. Це створить додаткове навантаження на людей, які опинились у складних умовах через карантин, безробіття та інфляцію. «Через стрімке підвищення тарифів у складних умовах опинилися і комунальні підприємства: здорожчання газу більш, ніж на 11%, електроенергії – на 30%. Така тарифна політика негативно позначиться на їхній фінансовій діяльності та змушує їх переглядати тарифи на комунальні послуги. Так, електрична енергія є однією із основних складових тарифу на водопостачання та водовідведення та складає більше 26%. А тому розмір тарифу на водопостачання та водовідведення напряму залежить від її зростання» - підкреслив Василь Сидор. Разом із іншими головами громад дійшли згоди у тому, що влада повинна підтримати бізнес, комунальні підприємства та людей і встановити мораторій на підвищення будь-яких тарифів. Питання зміни тарифів для підприємств і населення може розглядатися лише після виходу держави із кризи, відновлення всіх галузей економіки, стабільної ситуації на ринку праці, зростання доходів та рівня життя громадян. Підтримав позицію міського голови Славути і мер Старокостянтинова Микола Мельничук він підкреслив, що значне зростання вартості комунальних послуг призведе до суттєвого збільшення видатків з державного бюджету на виплату пільг та субсидій, зростання заборгованості населення за комунальні послуги, а також до соціального незадоволення у суспільстві. Тож необхідно ухвалювати термінові рішення та діяти рішуче. Тому під час засідання було ухвалено рішення направити колективне звернення від громад-членів АМУ в Хмельницькій області до Голови Асоціації міст України Віталія Кличка із проханням розглянути питання тарифної політики під час засідання Правління АМУ та ініціювати звернення до уповноважених органів з вимогою вжити відповідних заходів щодо негайного перегляду діючих тарифів, які збільшують фінансовий тягар для усіх споживачів природного газу та електроенергії і повернутися до цінової політики, що діяла станом на 01 квітня 2020 року.

14:59 12.01.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь