A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ганнопільська громада
Хмельницька область, Славутський район

Звіт сільського голови про роботу Ганнопільської сільської ради в 2022 році

 

Шановні мешканці громади!

Шановні депутати!

 Ось і завершився 2022 рік…

Рік, який приніс на рідну землю війну, біль та втрати, нові виклики та випробовування… Рік нереалізованих планів та нездійснених мрій…

Разом із цим, цей рік об`єднав нас усіх разом в протистоянні ворогу, в прагненні вибити його з рідної землі, жити в своїй, вільній та незалежній країні, вселив у нас віру у власні сили, незламність нашого духу та впевненість, що все буде Україна!

Із перших днів повномасштабного вторгнення російських окупантів на територію України кожен на своєму фронті наближає перемогу. Завдяки збройним силам наша громада має змогу працювати та підтримувати армію.

Як жила та працювала громада під час повномасштабного вторгнення, які пріоритети в роботі – сьогодні  я прозвітуюсь перед вами, перед нашою громадою.

 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 Роботу Ганнопільської сільської ради протягом 2022 року планувалося здійснювати згідно попередньо затверджених планів роботи. Однак, у зв`язку з початком збройної агресії, роботу було переведено на функціонування в умовах воєнного стану.

Для виконання завдань з питань територіальної оборони та забезпечення життєдіяльності об`єктів критичної інфраструктури територіальної громади було створено оперативний штаб виконавчого комітету Ганнопільської сільської ради на період дії воєнного стану та забезпечено його цілодобову роботу протягом перших двох місяців війни.

По усім старостинських округам було забезпечено цілодобове чергування у визначених місцях на в»їздах-виїздах у населені пункти та по їх території.

Вжиття відповідних заходів дозволило забезпечити керовану та стабільну ситуацію в громаді, а головне, спокій серед місцевого населення.

 З метою оперативного вирішення усіх поточних питань життєдіяльності громади роботу усіх органів самоврядування було побудовано з урахуванням нових реалій та вимог.

У зв`язку із запровадженням воєнного стану та прийнятих у зв`язку з цим нормативно-правових актів більшість повноважень органів місцевого самоврядування з окремих питань було обмежено, окремі з них передано до компетенції виконавчим органам.

Протягом 2022 року на пленарних засіданнях виконавчого комітету сільської ради було розглянуто та прийнято 69 рішень.

Протягом 2022 року на пленарних засіданнях сесій сільської ради було розглянуто та прийнято 83 рішень.

Відповідно до вимог чинного законодавства на пленарних засіданнях сесії сільської ради було заслухано та схвалено звіт виконавчого комітету сільської ради щодо виконання місцевого бюджету за підсумками 2021 року, а також звіти про хід виконання місцевого бюджету 2022 року.

Крім того, впродовж 2022 року було прийнято 9 рішень щодо внесення змін до місцевого бюджету на 2022 рік та спрямування відповідних фінансових ресурсів на забезпечення фінансування захищених статей витрат та першочергові потреби у забезпеченні виконання заходів за окремими напрямками діяльності.

Відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України було сформовано та у визначені терміни прийнято бюджет територіальної громади на 2023 рік.

Упродовж 2022 року на сесійних засідання ради розглянуто та прийнято 6 рішень щодо затвердження окремих місцевих програм, Порядків та Положень, які регламентують здійснення діяльності за окремими напрямками роботи.

Протягом 2022 про прийнятті рішень сільською радою, відповідно до вимоги чинного законодавства щодо доступу до публічної інформації, оприлюднювались на офіційному сайті сільської ради.

ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ

 Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні» протягом 2022 року було забезпечено здійснення  реєстрації 131 актових записів цивільного стану громадян, з них: 

  • про народження – 30;
  • про смерть - 99;
  • про шлюб – 2.

Вчинено  - 130 нотаріальних  дій  та 155 -  прирівняних  до нотаріальних дій.

Надано 529 адмінппослуг з державної реєстрації актів цивільного стану громадян.

 Розрахункова чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2022 року складала 6098 осіб.

З урахуванням динаміки природного приросту (скорочення) та міграції населення, розрахункова чисельність наявного населення громади станом на 01 січня 2023 року складає 6113 осіб.

На військовому обліку в громаді перебуває 1317 військовозобов’язаних.

 У зв`язку із початком відкритої збройної агресії та запровадженням воєнного стану, починаючи з 24 лютого 2022 року на територію громади почали прибувати внутрішньо переміщені особи.

Виконавчим комітетом сільської ради та старостинськими округами було забезпечено проведення реєстрації зазначених осіб та надано сприяння в їх розміщенні у приватних оселях місцевих мешканців.

Всього протягом 2022 року на територію громади прибуло та зареєструвалося понад                927 внутрішньо переміщених осіб наразі в громаді проживає 147 внутрішньо-переміщених осіб.

З метою надання підтримки внутрішньо переміщеним особам було організовано вивчення їх потреб та запитів і забезпечено подання відповідної інформації до обласного гуманітарного штабу.

Завдяки налагодженню співпраці з благодійними фондами та організаціями внутрішньо переміщеним особам було організовано надання гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів, засобів особистої гігієни, господарчих товарів, одягу та взуття. Крім того, було надано допомогу в оформленні документів для отримання грошових виплат та допомог з державного бюджету та міжнародних фондів.

Досить активно до надання допомоги внутрішньо переміщеним особам долучилися і місцеві мешканці, які ділилися з ними усім що мали – переважно продуктами харчування та овочами.

 

БЮДЖЕТ ТА ФІНАНСИ

           Реформа децентралізації в Україні розпочата в 2015 році і спрямована  на створення сучасної системи місцевого самоврядування. Метою децентралізації є надання громадам повноважень та ресурсів для забезпечення місцевого економічного та соціального розвитку. Разом з повноваженнями ми отримали велику відповідальність і обов’язки.

          До бюджету 2023 року  включені пропозиції щодо обсягів фінансування місцевих програм, які передбачається реалізовувати протягом бюджетного року.

         Фінансування заходів здійснюватиметься з урахуванням реальних можливостей місцевого бюджету, оскільки,  через повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну з 24 лютого 2022 року введено воєнний стан. Військові дії спричинили руйнівний вплив на життя людей та масове порушення ланцюгів економічної діяльності, що насамперед призводить до значних економічних втрат. Негативний вплив воєнних дій на території України унеможливлюють розроблення реалістичних прогнозів економічного і соціального розвитку країни в цілому, та як наслідок  -  громади. 

          Показники соціально-економічного розвитку громади у попередніх роках  мали тенденцію до стабільного зростання. Однак, військовий стан та пандемія коронавірусу вплинула на економічне становище громади у 2022-2023 роках, що має відчутні наслідки.

         Місцевий бюджет на 2023 рік ґрунтується на показниках, визначених у прогнозі місцевого бюджету, схваленому у 2022 році та враховує поточні зміни, що сталися останнім часом у законодавчій сфері, а також загальнодержавні економічні очікування та ґрунтується на потенційних можливостях економіки в умовах військового стану.

           Попри законодавчо визначені норми формування та виконання місцевих бюджетів в умовах воєнного стану, розрахунково – касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів органами казначейства в особливому режимі, бюджетна політика в громаді спрямовується  у першу чергу на забезпечення стабільності фінансування соціальних видатків, пов’язаних з виплатою заробітної плати працівникам бюджетної сфери, створення належних умов з охорони важливих об’єктів і комунікацій, органів державної влади,  території і населення Ганнопільської територіальної громади, реалізацією соціальних гарантій і соціального захисту вразливих верств населення, забезпечення гідних умов життєдіяльності для кожного громадянина,  зокрема  і внутрішньо-переміщених осіб.

           Важливим є оновлення закладів бюджетної сфери та соціальної інфраструктури, житлово-комунального господарства, впровадження заходів енергозбереження, тощо.        

          Позитивний вплив на подальші результати діяльності у промисловості та на розвиток громади матимуть наявні можливості втілення в життя інвестиційних проектів та залучення інвестицій.

          План соціально-економічного та культурного розвитку громади  у 2023 року базується на підставі аналізу функціонування всіх сфер соціально - економічного та культурного розвитку, які  відповідають потребам населення.

           Тому все, що зроблено за звітний період є результатом колективної роботи кожного депутата, постійних комісій, сесійної діяльності, виконавчого апарату сільської ради, співпраці з обласною державною адміністрацією, районною державною адміністрацією та громадським активом.   Відповідно до «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Ганнопільської сільської ради на 2022 -2025 роки» затвердженої рішенням двадцять другої сесії сільської ради  24 січня 2022 року № 8-22/2022, робота структурних підрозділів сільської ради, Центру соціальних служб для сім’ї  дітей та молоді,  комунальних закладів, комунальних підприємств «Великоскнитське» та «Клепачівське»», відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Ганнопільської  сільської ради протягом 2022 року спрямовувалася на вчасне виконання взятих на себе зобов’язань, насамперед соціального характеру, забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, забезпечення підвищення рівня благоустрою сіл Ганнопільської  сільської ради, розвиток духовно-культурних та спортивних закладів, покращення матеріально-технічної бази та будівель закладів освіти та культури,  досягнення позитивних результатів від реалізації програмних  цілей.

Свою  виробничу  діяльність  на території  громади проводять 117 суб’єктів  господарювання малого  та середнього  бізнесу, в  основному це  сільськогосподарські  підприємства та підприємства  торгівлі. Основною сферою виробництва на території Ганнопільської сільської ради  є сільське господарство, тому основними  бюджетонаповнювачами  в громаді є підприємства сільського  господарства : СГП «Дніпро», СФГ «Клепачі», ФГ «Перлина Полісся»,              ФГ «Глорія», ФГ «Світанок», ФГ «Селянка-2006»,  ФГ «Світоч», ФГ «Мрія», ТОВ «Акріс-Агро», ТОВ«А.С.Т»  та 6 ФОПів. Також працюють підприємства по переробці зерна  Славутський хлібозавод (млин), ПП «Вектор Плюс» (переробка зерна).

           Основним показником роботи відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності сільської ради є виконання бюджету.

У 2022 році до загального та спеціального фондів бюджету Ганнопільської сільської ради  за рахунок усіх джерел надійшло 51162,8 тис. грн. доходів, що становить 100,2 відсотка до уточнених планових показників на 2022рік.

 

 По загальному фонду бюджету об’єднаної територіальної громади  заплановано власних надходжень з врахуванням проведених змін (без трансфертів) в сумі 17505,51 тис. грн., фактичні надходження склали 17118,1 тис. грн., або 97,79%. Планові показники спеціального фонду по власних надходженнях виконано на 193,5%: при плані 406,7тис.грн., фактичні надходження становлять 786,9тис.грн.

  Головними джерелами наповнення сільського бюджету є:

  • податок та збір на доходи фізичних осіб  надійшов  в обсязі 11302,3 тис. грн., що становить 104,2% до плану;
  • акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  -  308,7тис.грн., що становить 101,8%;
  • податок на майно -  2190,1 тис. грн., що складає 82,3% до плану;
  • єдиний податок – 3121,6 тис. грн., що становить 89,2% до плану;

          З державного бюджету отримано субвенцій до загального фонду в загальній сумі 21302,9 тис. грн., що становить 100 % до запланованих показників бюджету в тому числі: освітня субвенція  з державного бюджету  місцевим бюджетам –  21302,9тис. грн.;

З місцевого бюджету отримано субвенцій до загального фонду в загальній сумі                 2345,6 тис. грн., що становить 94,2% до запланованих показників бюджету, в тому числі:

  • субвенція з  місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  - 59,6 тис. грн.
  • субвенція з місцевого бюджету  на здійснення  переданих видатків у сфері  освіти за рахунок  коштів освітньої субвенції -1598,3 тис. грн.
  • субвенція з місцевого бюджету  на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію  негативних наслідків діяльності обєктів спільного користування – 106,6 тис. грн..;
  • інші субвенції з місцевого бюджету – 581,1тис.грн.;

 

         Сільською радою постійно здійснюється аналіз стану сплати податків і платежів до бюджету установами та організаціями громади, проводиться моніторинг сплати місцевих податків та зборів.

            Видатки сільського бюджету за 2022 рік здійснені на суму 50479,7 тис. грн., в тому числі по загальному фонду – 49667,3тис.грн. або 97,2% річних призначень та по спеціальному фонду – 812,4тис.грн. або 60,9% річних призначень.

             При загальному відсотку виконання плану звітного періоду бюджету по загальному фонду   по галузям становить:

  • освіта – 34718,2 тис. грн. – 97,45%
  • охорона здоровя – 980,6 тис. грн.. – 93,39%
  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 3415,8 тис. грн. – 94,17%
  • культура і мистецтво – 2069,2 тис. грн.  98,61%
  • житлово-комунальне господарство – 541,9 тис. грн.. – 96,16%
  • державне управління – 6195,1 тис. грн.. – 98,67%
  • інша діяльність – 1271,2 тис. грн.. – 97,11%
  • міжбюджетні трансферти – 475,3тис.грн – 97,99%

          Найбільш питому вагу у видатках загального фонду бюджету громади за галузями займають кошти на фінансування установ освіти – 69,9%.

           Найбільш питому вагу у видатках загального фонду сільського бюджету за економічною структурою займають видатки:

  • на оплату праці з нарахуваннями –84,8%,
  • продукти харчування – 0,6%,
  • оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 6,1%,
  •  окремі заходи по реалізації програм, не віднесені до заходів розвитку – 2,5%, соціальне забезпечення – 0,2%
  • інші видатки – 5,8%.

           Попри законодавчо визначені норми формування та виконання місцевих бюджетів в умовах воєнного стану, розрахунково – касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів органами казначейства в особливому режимі, бюджетна політика в громаді спрямовується  у першу чергу на забезпечення стабільності фінансування соціальних видатків, пов’язаних з виплатою заробітної плати працівникам бюджетної сфери, створення належних умов з охорони важливих об’єктів і комунікацій, органів державної влади,  території і населення Ганнопільської територіальної громади, реалізацією соціальних гарантій і соціального захисту вразливих верств населення, забезпечення гідних умов життєдіяльності для кожного громадянина,  зокрема  і внутрішньо-переміщених осіб.

 

 

 

 

 

ОСВІТА

           Одним із значних управлінських повноважень, які отримали органи місцевого самоврядування ОТГ є право на формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення громади. З урахуванням соціальної значимості відділу  освіти і домінуючого обсягу видаткової частини бюджету громади на її утримання, ця задача є однією з  першочергових і найбільш актуальною.

Упродовж  2022 року було забезпечено стабільне функціонування мережі загальноосвітніх навчальних закладів, а саме: 6 – закладів загальної середньої освіти та 6 закладів дошкільної освіти. 

На 1 вересня 2022 року у  загальноосвітніх навчальних закладах сіли за парти 649  учень. В дошкільних навчальних закла

дах громади  станом на 01.09.2022 року виховується 114 вихованців.

Протягом 2022 року були передбачені заходи по утриманню та розвитку матеріально-технічної бази закладів освіти, організації підвозу учнів та дошкільнят, організації безоплатного харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій у загальноосвітніх закладах  та дошкільних навчальних закладах.

З метою  реалізації прав громадян на здобуття дошкільної і загально-середньої освіти  забезпечується регулярне підвезення учнів та вихованців  до місць навчання, а саме: 4 шкільними автобусами здійснюється безоплатне перевезення 243 учнів та  дошкільнят до загальноосвітніх та  дошкільних навчальних закладів.

           За кошти місцевого бюджету  з метою турботи про здоров’я учнів та вихованців дитячих садочків в Ганнопільській сільський раді організоване безоплатне харчування учнів 1-4 класів  та  пільгових категорій  203 учнів та 8 дошкільнят з них:

  • діти-сироти  -  2 дитини;
  • діти, позбавлені батьківського піклування – 8 дітей;
  • діти із малозабезпечених  та багатодітних сімей  - 31 дитина;
  • діти -  інваліди –14 дітей;
  • діти учасників АТО -10 дітей;
  • діти тимчасово переміщених із зони АТО-  23 дитини.

У 2022-2023 навчальному році 43 першокласників переступили поріг Нової Української Школи. Вони здобувають знання в нових обладнаних навчальних кімнатах. Перші класи забезпечені новими меблями, навчальними і дидактичними матеріалами необхідними для якісного навчання. Класи оснащені сучасним комп’ютерним та мультимедійним обладнанням.

Значну увагу  протягом 2022 року було приділено питанням облаштування укриттів та дотримання протиепідемічних заходів у закладах  на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби. На забезпечення освітніх закладів громади засобами  індивідуального захисту працівників (маски, рукавички, щитки), дезінфікуючих засобів та антисептиків було забезпечено відповідне фінансування з місцевого бюджету.

Для підвезення 203 здобувачів освіти у 2021-2022 н. р., що проживають за межею пішохідної доступності, використовується 2 шкільних автобуси, 1 шкільний автобус передано на потреби ЗСУ.

У закладах освіти Ганнопільської сільської ради створено умови для забезпечення учнів гарячим харчуванням, яке проводилося з дотриманням протиепідемічних заходів та заходів безпеки, пов’язаних з воєнним станом. Всього гарячим харчуванням було охоплено 375  учнів.

Відповідно до прийнятого сільською радою рішення від плати за харчування звільнено дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей учасників АТО (ООС), учасників бойових дій; діти з неблагополучних сімей (сім’ї, де батьки ухиляються від виховання та  утримання дітей) та дітей, які опинилася у складних життєвих обставинах.

Крім того, встановлено 50-відсоткову пільгу для дітей з багатодітних сімей.

 

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

 В  Ганнопільській  сільській раді  працює КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»  Ганнопільської сільської ради, яка є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами  на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття  освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу. Згідно з  Постановою Кабінету Міністрів України № 545 від 12.07. 2017  «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»,  Постанови № 765 від 21.07.2021 «Про внесення змін до деяких Постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами»,  комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» працювала згідно  затвердженого Статуту інклюзивно-ресурсного центру.

 КУ ІРЦ обслуговує  4631 дитину Ганнопільської, Берездівської, Крупецької, Улашанівської ТГ.

Впродовж року  68 дітей перебувало на обліку в ІРЦ та отримували відповідний супровід. 

З них:

  • 36 дітей навчається в інклюзивних класах;
  • 4  дітей  перебувають в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти;
  • 11 діткам організовано індивідуальне навчання.

Впродовж 2022 року  корекційно-розвиткові послуги отримали 38 дітей:

  • Вчителем - логопедом проведено 171 заняття
  • Практичним психологом проведено 193 заняття
  • Вчителем - реабілітологом 224 заняття
  • Вчителями - дефектологами 250 занять

       За рік роботи, з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, проведено комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку  26 особам  (3 дошкільники та 23 дитини шкільного віку). Комплексна оцінка проводилась за алгоритмом, який включає в себе: збір та інтерпретація інформації про особливості розвитку особи  з метою визначення її особливих освітніх потреб та визначення її освітніх труднощів; розроблення рекомендацій щодо її індивідуальної освітньої траєкторії, модифікації чи адаптації освітньої програми (навчальних предметів); організації освітнього середовища; особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг. Всі висновки внесені в автоматизовану систему «АС ІРЦ»

 Директором та фахівцями ІРЦ надавалася  консультаційна допомога. За період 2022 року  проведено 541  консультацію, з них:  батькам та законним представникам - 255, педагогічним працівникам - 278, фахівцям служби у справах дітей -2, сімейним лікарям  - 6.

    За фахівцями ІРЦ закріплено 14 закладів ЗСО (36 учнів) та 4 заклади дошкільної освіти (4 вихованці), де вони є членами команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами. За період 2022 року фахівці ІРЦ були присутні на 190 засіданнях команд супроводу, на яких розроблялась та затверджувалась Індивідуальна програма розвитку особистості та проводився моніторинг навчальних досягнень відповідно до атаптацій та модифікацій у навчальній діяльності.

ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА

Рішенням сесії  Ганнопільської  сільської ради від 02.03.2016 року створено  «Відділ  соціальної  допомоги  вдома»,  який призначений для надання соціальних послуг непрацездатним громадянам, які не здатні до самообслуговування, частково втратили рухову активність у зв’язку із старістю, інвалідністю або станом здоров’я, за їх місцем проживання вдома.

 Наразі  у  відділі соціальної допомоги вдома працює 15 чоловік, на обслуговуванні перебуває 117 підопічних, яким  з початку 2022 року  надано 30413 послуг, а саме:

  • придбання та доставка медикаментів, продовольчих та промислових товарів;
  • допомога у дотриманні особистої гігієни;
  • допомога в обробітку присадибних ділянок;
  • організація заготовок продуктів харчування на зимовий період;
  • організація забезпечення паливом, ремонту житла;
  • вирішення за дорученням обслуговуваних громадян питань у державних та інших підприємствах;
  • виклик лікаря, організація консультування громадян медичними фахівцями;
  • допомога у прибиранні приміщення та інші послуги.
  • послуги прачки.

            Особлива увага приділяється розв’язанню проблем соціально-побутової, медичної, натуральної і грошової допомоги малозабезпеченим одиноким громадянам похилого віку та інвалідам. Постійно проводилися обстеження умов проживання інвалідів, виявлення їх потреб у наданні соціальної допомоги на дому, соціально-побутової адаптації.

         Протягом 2022 року   послугою соціальне таксі скористалося  28 жителів громади.

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

З початку створення Ганнопільської об’єднаної територіальної громади сільською радою взято курс на створення досконалої системи надання адміністративних послуг для мешканців населених пунктів громади, враховуючи максимальну можливість їх наближення та забезпечення якісного рівня обслуговування споживачів адмінпослуг.  В громаді  працює  центр надання адміністративних послуг Ганнопільської сільської  ради -  надається 123 види адміністративних послуг. За  2022 рік Центром надано 3148 адміністративних послуг, з них:

  • реєстрація місця проживання - 635 послуг;         
  • видача паспортних документів - 20 послуг;
  • видача документів дозвільного характеру -148 послуги;
  • соціальні послуги - 2270 послуги;
  • інші послуги - 75 послуг.

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

            На  вирішення  соціальних проблем  мешканців  сільської  ради   прийнято  Положення про надання  громадянам  матеріальної допомоги. На виконання заходів з коштів сільського бюджету  з початку  2022 року виплачено  79500,00грн., з яких на виплату одноразової матеріальної допомоги направлено  75500,00 грн., на надання допомоги на поховання 3000,00 грн., особам які не досягли пенсійного віку і на момент смерті не працювали, на вирішення соціально побутових потреб – 1000,000 грн.

           За рахунок коштів місцевого бюджету здійснювались компенсаційні виплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2004р.    № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» на суму 30,128 тис. грн.

           З метою реалізації прав окремих категорій громадян Ганнопільської, Берездівської, Улашанівської та Крупецької сільських об’єднаних територіальних громад на пільговий проїзд підписано МЕМОРАНДУМ про співпрацю у сфері  відшкодування пільг за пільговий проїзд окремих категорій громадян.  Основне завдання співпраці  - здійснювати відшкодування коштів за пільгове перевезення окремих категорій громадян на приміських автобусних маршрутах загального користування (крім таксі) та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що формуються у межах Шепетівського району та поширюються на територію Ганнопільської, Берездівської, Улашанівської та Крупецької сільських об’єднаних територіальних громад.

 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ, СІМ»Ї ТА МОЛОДІ

В громаді працює служба у справах дітей сім’ї та молоді  Ганнопільської сільської ради, яким з початку  2022  року   проведені наступні  заходи:

  • організація залучення наявних фінансових, матеріальних та  інших ресурсів громади на  підтримку осіб  та  сімей  з  дітьми (надавалась  гуманітарна допомога 8 сім’ям ).
  • проведено  благодійна акція «Готуємо дітей  до школи», якою охоплено 24 сімей в  яких виховується 46 дітей.
  • виділено кошти на придбання шкільної форми для дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування (12 дітей).
  • здійснення  соціальної  та  психологічної  адаптація  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб  з  їх числа з  метою  підготовки  до  самостійного життя (1 дітей).
  • Інформація населення про  соціальні послуги, які надаються відповідно  до законодавства. Надання консультацій  для отримання державних соціальних виплат та субсидій, планування сімейного бюджету  та ведення домашнього господарства (15сімей).
  • перевірка виплат при народженні дитини (34 сімей).
  • здійснення соціальних інспектувань (174 сімей).

 

 

ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ТЕРИТОРІАЛЬНА ОБОРОНА ТА ДОПОМОГА ЗСУ

Відповідно до вимог чинного законодавства з моменту запровадження воєнного стану на території громади було забезпечено виконання заходів з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та територіальної оборони.

З цією метою відповідними рішеннями сільської ради було затверджено прийнято програму сприяння розвитку добровільної пожежної охорони, популяризації добровольчого пожежного руху в населених пунктах Ганнопільської сільської ради  на 2022 - 2026 роки,, а також затверджено Програму матеріально-технічного та фінансового забезпечення територіальної оборони на 2022 рік, створено  добровільне формування цивільного захисту Ганнопільської сільської ради  та передбачено відповідні видатки з місцевого бюджету.

У рамках виконання зазначених Програм було створено місцеву ланку підсистеми оповіщення населення на випадок виникнення надзвичайних ситуацій та оголошення сигналів повітряної тривоги шляхом придбання гучномовців та акустичних систем та забезпечено їх практичне застосування.

З перших днів збройної агресії мешканці нашої громади активно відгукнулися на заклики щодо надання допомоги нашим захисникам.

По кожному старостинському округу та у центральній садибі громади було організовано пункти збору продуктів харчування, овочевої продукції, засобів гігієни та теплих речей, які централізовано формувалися та згідно потреб доставлялися до військових частин у місця їх дислокації та на передову.

Було передано 2 дрони, 2 тепловізори, 7 броніжилетів, акумулятори, пальники, шкарпетки, шапки, чоботи, рукавиці, плащі, турнікети, балаклави, флісові кофти, тактичні рукавиці, термобілизну, берці, каримати, газ, ліки, цигарки та величезна кількість готової продукції. Допомагали оплатити ремонт техніки, купували пальне та багато іншого.

Двічі організовували поїздки у звільнені території, а саме в смт. Іванків для допомоги людям, які постраждали від збройної агресії. Щоразу відвантажували понад сто продуктових наборів по 20кг.

Було організовано 2 благодійні ярмарки для підтримки ЗСУ, на яких вдалося зібрати 143600грн,  благодійний концерт – 16284грн і змагання з лову риби – 8700грн.

Крім величезної кількості продуктів, на потреби ЗСУ було зібрано понад 270000 грн.

Найбільше допомоги передавали у Бахмутському  напрямку.

До збору та відправки цієї допомоги долучилися мешканці населених пунктів підприємства, установи та організації усіх форм власності.

Також для потреб ЗСУ було передано шкільний автобус.

На базі закладів освіти громади було організовано виготовлення  домашньої продукції, випікання хлібобулочних виробів. Усе це здійснювалося на громадських засадах працівниками цих закладів, місцевими мешканцями за рахунок організованого ними збору коштів на закупівлю необхідних продуктів, а також допомоги окремих суб`єктів господарювання та підприємництва..

Поряд з цим, перед початком осінньо-зимового періоду у закладах освіти громади було організовано виготовлення маскувальних сіток, окопних свічок та їх доставка на передову.

Робота по наданню допомоги нашим захисникам продовжується.

 Мешканці нашої громади у цей нелегкий час війни чекали від місцевої влади виважених та своєчасних рішень щодо забезпечення безпеки в населених пунктах, життєдіяльності громади та функціонування об`єктів інфраструктури. Аналізуючи усе, що нам вдалося зробити спільними зусиллями протягом року, вважаю що ми справилися з цим завданням.

Уся наша спільна робота -  моя, як сільського голови, депутатського корпусу, апарату ради та виконавчого комітету була у всіх перед очима, і кожен може надати їй оцінку.

Я вдячна усім, хто допомагав нам в цей нелегкий для усіх нас час. Усім, хто відгукувався на перше прохання надання допомоги у забезпеченні життєдіяльності громади, збереженні спокою на території населених пунктів, у наданні допомоги нашим захисникам, усім хто приймав у своїх оселях внутрішньо переміщених осіб та ділив з ними усе, що мав…

 Працюємо на результат. Йдемо вперед. Віримо в Перемогу.

Щодня пам’ятаймо, що життям і можливістю працювати ми завдячуємо
нашим захисникам і захисницям! Чекаємо всіх вдома живими і здоровими.
І нехай 2023 рік виправдає наші найсміливіші очікування та стане роком нашої Перемоги!

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь