Cлавутська ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області нагадує мешканцям громади, що 03 травня спливає термін подання податкової декларації про майновий стан і доходи за 2021 рік.
Основні випадки подання декларації
Відповідно до норм розділу IV Податкового кодексу України обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:
доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини або договору дарування, за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо.;
доходів від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року, а також дохід від операцій з цінними паперами;
іноземного доходу;
та в інших передбачених Кодексом. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід від продажу сільськогосподарської продукції власниками земельних ділянок понад
Граничний строк сплати податкових зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи за 2021 рік – 01 серпня 2022 року.
Крім того, платники податку мають право до кінця поточного року подати податкову декларацію з метою використання права на податкову знижку.
Про електронну форму спілкування з податковими органами.
Найбільш зручним способом подання звітності залишається електронне звітування.
ДПС України забезпечена можливість в умовах воєнного стану подання звітності в електронній формі.
Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет платника працюють з незначними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.
Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період обмежень воєнного стану та дозволяє платнику податків отримувати необхідну для роботи інформацію, подавати звітність, незалежно від місця перебування.
Додатково повідомляємо, що в умовах дії правового режиму воєнного стану, сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється Славутською ДПІ незалежно від місця обліку платника податків.
Електронний цифровий підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України (м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 12. тел. (0382)720758), АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін. Якщо ви користуєтесь сертифікатом, отриманим у КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України, і термін його використання збігає , то за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів, буде здійснене автоматичне формування нових сертифікатів відкритих ключів терміном дії на один рік.
Додатково повідомляємо, що в умовах дії правового режиму воєнного стану, сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється Славутською ДПІ незалежно від місця обліку платника податків.
Славутська ДПІ